Jordbær skal blive i bakken. Er der et bær, der ser lidt trist ud, eller en bakke, der er lidt mere tom end de andre, skal du ikke begynde at flytte rundt på bærrene, mener Samvirkes læsere. Kunderne i Coop foretrækker også jordbær i lukkede bakker – blandt andet fordi man så er sikker på, at andre ikke har rørt ved bærrene