Hvorfor er tilbudsvarerne der ikke til tiden?

Hvorfor er tilbudsvarerne ofte forsinket?
?

Ifølge Coops nyhedsmails kan man købe ugens medlemstilbud, personlige tilbud og andre tilbud fra søndag, men ofte er varerne ikke i butikken før mandag. Det er ærgerligt at gå forgæves. Hvorfor er varerne der ikke?

Inge Kirk, Hanstholm

Svar fra Dorte Plesner

Vi forstår godt, at det er ærgerligt at gå forgæves. Vi har det som et af vores højest prioriterede mål at få alle vores kampagnevarer ud til alle butikker inden kampagnestart. Det vil sige senest søndag morgen, således at vi ikke skuffer vores kunder. Dette gælder for alle varer i vores sortiment.

Vi har specielt fokus på vores kampagnevarer, herunder vores tilbud til medlemmerne. Desværre sker der fra tid til anden det, at vi har forsinkelser eller leveringssvigt. Enten fordi vores leverandører på grund af fejl ikke kan levere varer nok til alle butikker i god nok tid - eller fordi vi af andre årsager har forsinkelser i vores logistikstreng.

Dorte Plesner er forretningsstøttechef. I forretningsstøtte hjælper medarbejderne med planlægning af kampagner, indkøb og in-store materiale til butikkerne.