Hvorfor fik jeg ikke samme tilbud?

Medlemmer af CoopPlus får personlige tilbud hver uge - men tilbudene er ikke nødvendigvis ens. Et tilbud gælder kun nogle medlemmer, mens andre medlemmer får andre tilbud.
?

Sidst på året 2012 havde SuperBrugsen tilbud på en champagne, som i stedet for 200 kr. kunne købes for 129 kr. Samme champagne var ifølge en af mine naboer på bestemte dage sat ned til 29 kr. (dog kun en enkelt til hvert medlem)! Hun havde købt og syntes, at vi også skulle gøre brug af tilbuddet.

Vi købte derfor også en, da vi handlede - men ak - det tilbud gjaldt ikke os! Vi beklagede os og fik at vide, at det var et tilbud, som var sendt til udvalgte kunder, og dem var vi ikke blandt.

Derfor vil jeg godt vide - er medlemmerne opdelt i A- og B-kunder? Vi er medlem af den samme butik.

Lilian Søe, Taarnby

Svar fra Birgit Schwarz Poulsen

I CoopPlus kan der hver uge ud over de almindelige medlemstilbud være nogle tilbud, som er mærket ’Din pris’. Den pris gælder kun for modtageren og dennes husstand. Andre medlemmer vil også få tilbud mærket »din pris«, men det er ikke nødvendigvis på samme varer.

Som tak for året, der var gået, kunne 30 kunder i hver SuperBrugsen købe en flaske champagne til 1 krone. Kunderne var udvalgt på baggrund af, hvor mange og hvor store indkøb de havde gjort det forgangne år.

Birgit Schwarz Poulsen er ansvarlig for medlemsrelationer i Coop. Hun arbejder blandt andet med Coop-kortet og medlemskab.

Se, hvad vi ellers skriver om: #tilbud